2011. december 18., vasárnap

Látogatók nálam és én is látogatóban Bellánál-megint

Ma délután látogatóim jöttek:
Kinga és Erika.
Kinga nagyon szeret engem, bár neki is van kutyusa. Persze amikor megláttam Őket megint bepisiltam-örömömben.
nem tudom, hogy erről mikor fogok tudni leszokni, de a gazdikáim szerint borzalmas szokás:))))))
Kingával...
Majd kocsiba ültünk, szó szerint én is az első ülésre és becsatolták a biztonsági övemet is, így biztonságosan meg tudtam ülni az ülésen:)
Persze ez akkor történt, amikor bementünk a benzin kútra és a Barna kiszállt tankolni és én felmásztam  a helyére, ezért ő kénytelen volt hátra ülni:))))
Itt vitázott velem, de én győztem... maradhattam...
Majd kb negyed óra autózás után kiértünk a kis tesómhoz: Bellához.
Bella
Bellus











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése