2011. december 21., szerda

Carlo naplója

2011. december 20-án és 21-én képzeljétek, hagytam el 1-2 fogamat:)
Azért kell mindent össze-vissza rágnom, mert jólesik...
Amikor vigyorgok, akkor most-elől nincsenek fogaim:) Kipotyogtak a nagy hancur közepette.

Biztosan kiestek máskor is (korábban, de ezek jól látható helyen vannak.

Voltam doktor bácsinál és kaptam szurit, megmérte a lázamat, és megnézte a fogaimat is: bizony minden nagyon fájt, mert nagyon sírtam:)

Én egy nagyon kényes,hisztis kiskutya vagyok....

Legközelebb januárban kell mennem hozzá és csinál nekem útlevelet is!
Ja és a súlyom: 9,4 kg!

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jók a képek...tündéri kiskutya...tiszta Alfonz. Én már aggódtam, hogy Alfonz 9,5 kg-ja sok és dagi a kutya, de akkor ezek szerint nincs egyedül ezzel a súllyal. Jaj Istenem, milyen jót tudnának játszani együtt :D

    VálaszTörlés