2013. június 26., szerda

Már csak a fájdalom maradt:( 6.

Anyu hívott éjjel 3 óra 14 perckor zokogva, hogy meghalt a  Sziporka:(((
A Timi hangját hallottam a háttérből, hogy ordít:( Én is ordítottam volna.
Amikor megcsörrent a telefon már tudtam, hogy azért hívnak..
Pedig este jobban lett, le is ült...
Éjszaka felébredt, bepisilt, bekakiklt és 3 perc alatt megfulladt... bár ettől rettegett szerencsétlen egész héten...
MIÉÉÉÉRT????????????????????????

Valaki mondja meg!!!???

Ezzel a kiskutyával mindent megtettek, amit megtehettek-az orvos szerint. Nincs tovább... nincs mit...
Talán a vizsgálatot nem bírta ki, de hiszen jobban volt:(

Minden esetre szerető kis lénye örök emlék marad a szívembe, szerintem mindannyiunkéban:((
Nagyon fáj. Nagyon.

A fájdalom és hiánya leírhatatalan. Hiába írom ide, akkor is az marad.

Marcaliba lett eltemetve. Remélem már az örök vadászmezőkre ért:)(és talál ott minden ugatnivalót:((( vadászni valót kedvére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése