2012. december 11., kedd

Doktorbácsinál jártunk

Kedden a gazdikám beültetett az autóba és elvitt valahová.
Mint kiderült  adoktor bácsihoz mentünk.
Mivel rohadt hideg volt és nagyon fújt a szél, így kint vártunk egy kicsit...
De nem bírtuk bementünk-nagyon sokat kellett várni:(
A gazdikám nem szeret ott bent a váróban lenni és nem szeretem, ha nyalogatom a  földet:(((
Ráadásul lent hasaltam a  földön és mindenféle szagot találtam:((((((((

Nem is értem miért undorodika  gazdikám más kutyától, állattól?
Talán azért mert én akkor lettem megfürdetve, nagyon szép tiszta voltam, jó illatú és nehogy valami betegséget elkapjak....

Na bementünk , addig voltam bátor. Ott feltettek az asztalra, de akkor már úgy remegtem, mint a nyárfalevél.
Kaptam a seggembe egy kombinált oltást, talán mostanában nem kell jönnöm.
Ja és 15 kg vagyok:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése