2012. április 30., hétfő

Végre nyár 2012!

Végre nyár lett:)
Igaz csak április utolsó napja, 30-a van, de iszonyú meleg. A hőmérő higanyszála 30 fok fölött van már 3. napja:)
Én téli kiskutya vagyok és nagyon nehezen bírom ezt a nagy meleget:)
Hát még hogy fekete és vastag a bundám....
most töltik a medencémet...
...nem bítrok várni...
...mitől mozog?...és még tiszta:)
a slagot nagyon szeretem...
imádom a vizet:)

nagyon finom és nagyon melegem van:)


kaptam egy medencét:) amiben 2 perc alatt retkes lett a víz:)))


meg bele játékokat....
ki sem akartam jönni belőle:)
a víz alá is lementem...



Most nem mehetek be a lakásba, mert tiszta sár vagyok:))) Meg a gazdikáimnak le kell takarnia  a medencémet, mert holnap reggel ott kezdem a napot és megint tiszta sár leszek:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése